Har du en inredningsbutik? Då kan du enkelt marknadsföra den med snygga tygpåsar med din företagslogga. Det passar både till fysiska butiker och webbshoppar.
Tryck upp snygga tygpåsar
Tygpåsar är väldigt bra: de är hållbara, snygga, finns i många former och färger och mycket användbara. En praktisk pryl som en kund kan använda dag ut och dag in. Har du en butik kan du erbjuda en tygpåse till ett billigt pris. Driver du en e-butik kan du lägga med en tygpåse i paketen, som en extra gåva. En bra-att-ha-sak som folk använder i vardagen. Samtidigt som de blir påminda om din butik och gör reklam för dig. Billig och smart reklam. Du hittar ett stort utbud av snygga tygpåsar och andra profilprodukter på Medtryck. Välj mellan tygåsar, kläder, köksredskap, filtar och snygg heminredning att trycka loggan på. Du kan också skapa särskilda designer eller ta foton som du trycker upp på olika profilprodukter och som du sedan säljer i din butik.
Marknadsför inredningsbutiken med tygpåsar
Alla använder tygpåsar. De är slitstarka och håller för många liter mjölk. När de blivit smutsiga är det bara att slänga in dem i tvättmaskinen, så blir de snabbt som nya. Det gör tygpåsen så bra som marknadsföringsverktyg. Istället för att du lägger pengar på reklamannonser som bara visas under en viss tid, så trycker du upp påsar och andra smarta prylar som snygga muggar, pennor och t-shirt som dina kunder använder till vardags. De gör reklam för dig på gymmet, i affären, på jobbet och när de sitter på bussen. År ut och år in.
Ge bort eller sälja?
Det kan vara klokt att du tänker igenom hur du ska använda tygpåsarna och andra produkter för att marknadsföringen verkligen ska ha effekt. Enkelt uttryck bör du trycka upp saker för att antingen ge bort eller sälja. Ska du sälja saker ska du satsa på ekologisk bomull och de lite finare produkterna. Målet är ju att du inte bara ska få folk att göra reklam för dig, utan även få igen pengarna. Eller så trycker du upp fina designer utan din logga för att sälja. Oavsett så vill du att det ska gå runt ekonomiskt. Om du däremot ger bort tygpåsar, pennor eller kepsar bör du utgå från företagets ekonomi och image. Säljer du dyr inredning bör du även då satsa på hög kvalitet. Har du däremot en vanlig inredningsbutik med väldigt många kunder kan du satsa på billigare produkter.